Salam

Manuskrip KERANA NUR KARMILA (working title) sudah ditukar tajuknya kepada 'NOMBOR 23'. Manuskrip sudah diterima oleh penerbit Jemari Seni dan sedang menunggu giliran untuk diterbitkan...

Nombor 23 adalah manuskrip genre Misteri -Polis Prosedural, yang berkisar tentang sejarah lalu sebuah keluarga. Tentang kehilangan, pencarian dan bagaimana pencarian itu telah membongkar rahsia yang sudah tersimpan sekian lama...

Untuk yang berminat mahu terus membaca... saya akn mula upload bab2 awal selepas ini...

Segala bentuk penulisan saya di sini adalah hak milik saya dan tidak boleh disalin atau diterbitkan dalam apa-apa bentuk ( cewah! macam bagus sangat!), tapi ini idea saya dan hasil kerahan otak saya, (penat tau!). Jadi saya harap anda menghormati hak saya ( belum pernah terjadi pada saya tetapi terjadi kepada kawan penulis).

Monday, November 26, 2012

BOUGAINVILLEA

Assalamu'alaikum!
Bagi yang pernah mengikuti cerita DI BAWAR REDUP BOURGENVILLA, ada berita baik. Ia akan terbit bulan depan dengan tajuk BOUGAINVILLAE. Terbitan Jemari Seni. Boleh oder secara on-line atau dekat kedai2 buku (lewat sikit la kut).


Alhamdulillah!
Akhirnya cerita ini dapat diterbitkan dalam bentuk buku. Excited sungguh. Gabra pun ada. Saspen nak tunggu feedback pembaca. Apa2 pun saya harap, ia dapat memuaskan hati pembaca. Kalau ada kekurangan tu, ianya dari kelemahan saya yang tidak sempurna...

Terimakasih kepada yang pernah jadi pengikut dan pemberi semangat kepada saya. Untuk kawan2 penulis who always pat me on my back juga... TERIMAKASIH BANYAK-BANYAK!!!

Selamat Membaca dan mohon maaf atas segala kekurangan...

No comments:

Like Button, Kalau sudi klik like...

My Great Web page

SODUKU